Klasszikus irodai munkára keresünk 1 fő alkalmazottat, hosszútávra XV. kerületi irodába, főállásba, vagy részmunkaidőben. Angol nyelvismeret szükséges. Munkaidő 8,00-16,00-ig. Fizetés megegyezés szerint. Munkahely jól megközelíthető, családias, kelle...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XV. kerület
Budapest XV. kerület, Budapest XIV., Budapest XIV.
Klasszikus irodai munkára keresünk 1 fő alkalmazottat, hosszútávra XV. kerületi irodába, főállásba. Nyelvismeret előny, de nem feltétel (angol). Munkaidő 8,00-16,00-ig. Fizetés megegyezés szerint. Munkahely jól megközelíthető, családias, kellemes mun...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XV. kerület
Műanyag nyílászárók gyártásával foglalkozó cég, Budapesti saját bemutatótermébe munkatársakat keres. Feladata: - bemutatóterembe érkező érdeklődők kiszolgálása - ajánlatok összeállítása - az ügyfelekkel való kapcsolattartás (telefonon és személyesen)...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XV. kerület
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XV. kerület
1 éve, 1 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-3963590
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Budapesti, élelmiszeripari gépek forgalmazásával foglalkozó cég angolul vagy németül folyékonyan beszélő Kereskedelmi ügyintéző kollégát keres irodai munkára XV. kerületi központjába
Feladatok: • ajánlatok készítése • megrendelések előkészítése, kezelése, a megrendelt áruk nyomon követése • fuvarszervezés, a fuvarozó cégektől ajánlatok bekérése • kapcsolattartás külföldi és magyar partnerekkel, külföldi képviseletekkel telefonon és írásban angol illetve magyar nyelven • ajánlatok, szerződések és gépkönyvek fordítása, esetenkénti tolmácsolás • a kereskedő kollégák munkájának segítése • a szervizes kollégák munkájának segítése • naprakész tájékoztatás a vezetőség és a kollégák felé • általános irodai adminisztratív jellegű feladatok (ajánlatok, rendelések, szerződések, jelentések rendszerezése, pontos nyilvántartása)
Elvárások: • tárgyalóképes angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban • minimum középfokú végzettség • jó felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Outlook, Excel) • képesség önálló, gyors, precíz, felelősségteljes munkavégzésre • nagy teherbírás, rugalmasság, megbízhatóság • logikus gondolkodás, jó problémamegoldó készség
Előny: • jogosítvány • felsőfokú végzettség, kereskedelmi szakirány
A pozíció betöltéséhez referencia és erkölcsi bizonyítvány szükséges!
Jelentkezés: KERESKEDELMI ÜGYINÉTZŐ jeligével ellátott fényképes önéletrajzzal, és motivációs levéllel az